Købsvilkår - Let at handle hos Worky
- Enkelt - Danmarks største udvalg af kontorartikler samlet i én butik
- Billigt - Rigtig lave priser uden prisforhandlinger + bonuscashback på alle køb
- Hurtigt - Levering forlader vores lager samme dag ved bestilling før kl. 13.30
- Køb direkte – Både virksomheder og private kan købe varer uden at oprette en konto. Ønsker man adgang til ordrestatus, historik og tidligere købte varer, er det muligt at oprette en konto – opret konto.
- Leveringstid – Varierer afhængigt af varens status: Lagervarer: 1-3 arbejdsdage. Midlertidigt utsolgt: Normalt 3-10 arbejdsdage. Bestillingsvare: 2-25 arbejdsdage.
- Leveringsmetode & Fragt: VIRKSOMHEDER
- Levering til døren - 40 kr ekskl. moms (fragtfrit ved køb over 600 kr).
- Levering til udleveringssted/i pakkeboks - 40 kr ekskl. moms (fragtfrit ved køb over 600 kr).
- Leveringsmetode & Fragt: PRIVATPERSON
- Levering til udleveringssted/i pakkeboks - 50 kr inkl. moms (fragtfrit ved køb over 750 kr).
- Cashback på alt – Bliv Worky Bonuskunde med et enkelt klik, når du går til kassen. Cashbacks bliver baseret på købets størrelse, og disse udbetales til bonuskontoen og kan bruges ved nye køb, få mere info.
- Lager & Fragt - Vi benytter flere lagerfaciliteter og underleverandører, som sender bestillinger med Bring, PostNord, DHL, DB Schenker og lokale transportfirmaer
- Betalingsmetoder VIRKSOMHEDER – Vi tilbyder køb på Faktura, e-faktura, kortbetaling (VISA & Mastercard) samt forudbetaling. Fakturafristen er 20 dage eller efter aftale.
- Betalingsmetoder PRIVATPERSON – Med Klarna: Faktura, MobilePay, Kort, Direkte bankbetaling, Konto og Delbetaling.
- Reklamation (transportskader) – Synlige transportskader skal anmeldes direkte til fragtmanden i forbindelse med levering. Kontrollér pakken nøje, inden du kvitterer for den. Det er vigtigt, at eventuelle transportskader også anmeldes til Workys kundeservice inden for 24 timer.
- Reklamation (øvrige) – Reklamationer skal indberettes til vores returafdeling på retur@worky.dk som vurderer sagen med hensyn til gældende garantiperioder og muligheden for at godkende reklamationerne.
- Retur/Åbent køb – Her er det altid nødvendigt at kontakte vores returafdeling på retur@worky.dk. Begrænset eller ingen returret gælder for bestillingsvarer. Ved en brudt emballage kan returforespørgslen afvises, ligesom der kan være tale om en værdiforringelse af varen, hvorfor et tilsvarende beløb bliver fratrukket det beløb, der refunderes. Fri retur gælder kun for de varer, der specifikt har denne markering. For private gælder også en 14 dages lovpligtig fortrydelsesret.
- Debitering ved ikke afhentede pakker – Vi pålægger et gebyr på 60 kr (inkl. moms) for de pakker, der ikke bliver afhentet på udleveringsstedet. Gebyret pålægges også, hvis det ikke har været muligt at aflevere pakken på det aftalte sted, enten fordi kunden ikke har været hjemme, eller fordi vedkommende har valgt ikke at modtage pakken.
- Ret til at annullere køb – Worky forbeholder sig retten til at annullere alle køb/bestillinger, før de er blevet leveret. Forudbetalinger refunderes straks i sådanne tilfælde.
- Force Majeure – Vi tager forbehold for omstændigheder, der ligger uden for vores kontrol, såsom strejker, datafejl, vejrforhold osv.
- Forbehold ved trykfejl og fejlleverancer – Vi tager forbehold for eventuelle fejlskrivninger i priser, udsolgte eller udgåede varer. I tilfælde af forkerte leverancer kontakter vi dig som kunde for at rette ordren og eventuelt tage leverancen tilbage helt eller delvist. Hvis produktbeskrivelsen og produktbilledet ikke stemmer overens, gælder produktbeskrivelsen.
- Cookies – Ligesom næsten alle andre webshop bruger Worky cookies. Når du besøger vores webshop, godkender du samtidig brugen af cookies. Du kan vælge at deaktivere brugen af cookies under indstillinger i din webbrowser.
- Privatlivspolitik – Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med gældende love, læs mere her.
Har du spørgsmål? Kontakt os gerne på telefon 32 24 30 00 eller kundeservice@worky.dk.