Indkøbskurv

ProduktAntalTotal

Tom

32 24 30 00

Hverdage 8.30-17.00

Fragtfrit i hele landet

Over 395kr. Ellers kun 40kr

Hurtig levering

Ordre før kl. 13.00 sendes samme dag

Smidig betaling

Faktura, MobilePay & Klarna

Enkelt & trygt

For bedrifter og privatpersoner


      Returneringer og klager

      Her finder du information om, hvad du skal gøre, når du vil returnere eller klage over et produkt, og hvad vi har brug for i din anmeldelse:

      • Indtast dit ordrenummer
      • Indtast årsagen til returneringen/reklamationen
      • Vedhæft billede af varen

      Send din meddelelse til: retur@worky.dk

      Alle sager håndteres af vores returafdeling og kan tage op til en uge at behandle, før vi vender tilbage til dig. Datoen for din meddelelse gælder.

      Vilkår

      Return

      Inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen kan du rapportere returnering af varer. Returnerede varer skal være i deres oprindelige stand med original emballage for at få en autoriseret refusion. Returvarer skal være Worky i hænde senest 20 dage efter, at vi har godkendt returneringen. Specialfremstillede varer har en begrænset returret. Når vi har modtaget og godkendt returneringen, krediterer vi dig for de returnerede varer.

      Complaint

      Hvis du har en klage over leveringen, såsom transportskader, skal du rapportere det inden for 24 timer efter modtagelse af varerne. Hvis produktet er defekt, gælder garantiperioden. Du vil blive tilbudt et nyt eller repareret produkt eller en tilbagebetaling, når sagen er blevet godkendt. Send venligst billeder af de beskadigede varer for hurtigere håndtering af din sag.

      Returforsendelse og omkostninger

      Lagervarer er normalt gratis at returnere i ubrudt originalemballage. Tilpassede varer har varierende returomkostninger, vi informerer dig om de nøjagtige omkostninger, før vi fortsætter med din returnering.